Selam kızlar herkese mutlu hafta sonları 🙏
10 aylık oğluma külot bez mi alsam acaba diyorum ama hangi durumlarda kullanılır ,istediğimiz zaman kullanabilir miyiz yoksa özellikle şu şu zamanlarda kullanın diye bi kuralı vs var mı merak ediyorum. Benim kullanmak istememin sebebi 1-Bez değiştirirken çok hareketli 2-Çok su içtiği için gece bazen bezinden taşıyor.
Fikirlerinizi/bilgilerinizi bekliyorummm 🫶🏽