mttbua evet isterim ama benlik değil çünkü baskıya sıkıya gelemiyorum serbestlik seviyorum elalemin ağzının kokusunu çekemem ayrıca benim ihtiyacım yoksa niye kendimi genc yaşımda yipratayim ben evime ve çocuklarıma bakmayı tercih ederim ben hayatımı her zaman sevdim ki artık tepki vermek zorundayım da benim fikrim bu niye bu kadar baskı yapıyorsunuz hayret bisey isteğim yok herseyim varlıklı çalışmıyorum bu kadar basit bitti gitti.