Bu menenjit aşısı beni o kadar uğraştırdı Kİ. Şehir hastanesindeki takipli çocuk doktoru yapmadı sağlık ocakları yapar dedi. Bağlı olduğumuz sağlık ocağı yapmadı özel aşıları yapmıyoruz diyerek. Başka bir sağlık ocağına sorduk yapıyoruz dediler e nabızdan sağlık ocağı kaydımızı aşıyı yaptıklarını söyleyen sağlık ocağına aldırdık ve memnunuz boş yere özel hastaneye gidip bin TL muayene parası verip aşı olacaktık yazık