Slmm2006 yani ben biraz bölümü arastirdim onceden okumak için atananan kimse yok diye yazmışlardı çünkü sağlık yönetimine genelde hemşireleri aliyorlarmış ne kadarı doğru bilemem ama yazılan bir sürü yorum vardı bu şekilde hatta okuyup da atananan var mı diye yazmislardı ben vazgecmistim