feyzasmother xxanne34 Çocuktan önce başladım yani iki yıl oluyor bir kaç sınava girdim ve öylece kaldı bebeğim büyüdükten sonra tekrar yoluna sokarım inşallah 😵💫
Eyllebr Eb2 bence ata kolay Anadolu çok zorluyor sıkıldım artık bu kadar zor sormalarından yanlışlıkla ata indirdim geçen soruları çözdüm bu kadar kolay olamaz yanı bende tıbbı dökümasyon ve sekreterlık okuyorum daha bıtecek
Eb2 Eyllebr aynen kesinlikle katılıyorum. Anadolu da adalet okudum. Yeminle illellah ettim gerçi çalışınca hepsi kolay da ama dediğiniz gibi Anadolu daha zor. Ve en kötüsü bütünleme yok onda 😤