Tombikdonerartikcokpahali %100 zam kararı gelince istedikleri şekilde kirayı yükseltiyorlar. Bizim ev kaloriferliydi doğalgaz yapıldı. 3500′den 11.000 TL yaptı. Yaşadığım yerde küçük bir ilçe vicdan denen şeyi kullanmayı unutmuşlar 😏 adamın tek geliri bu ev olsa anlarım. Bizim apartmanda 6 ev var, 400 metre aşağıda 10 binası olan bir apartmanı daha var. 8 daireli 1 apartman daha yaptı yakında kiracılar girer. Yazık günah değil mi ya. Az kira veriyorsun adam yükseltsin diyen olabilir ama bu adam muhtaç değil 😐
Benzinlik ve düğün salonunu da unutmuşum 😖