Merhaba anneler 15 aylık oğlum var sizlerin beslenme düzeni nasıl oğlum memeyi 10 aylık bıraktı ama mama içiyor hala.
Oğlumun beslenme düzeni şu şekilde
Sabah 9 da uyanıyor
9.30 kahvaltı (1yumurta 2 parmak kadar peynir yarım salatalık 1 dilim ev yapımı tam buğday ekmeği)
11.00 kuruyemiş yiyor
12.30 öğlen yemeği (sebze et corba yoğurt herşey olur)
13.30-15.30 uyku
16.00 uyanınca devam sütü mama içiyor
17.00 iki çeşit meyve yada muhallebi vs
18.30 akşam yemeği biz ne yersek ondan.
20.30 devam sütü ve 21.00 de uyuyor bu şekilde..
Ama sanki bana cabuk acıkıyor gibimw geliyor ve devam sütü içmeyi çok seviyor onu kestim gündüz 1 kere veriyorum önceden sabahta isterdi bu sebeple az ama sık yedirmeye çalışıyorum
Sizin bebekler Hangi saatlerde neler yiyor acaba kaç ana öğün ve ara öğünü var sizlerdende fikir almak istiyorum yazarsanız memnun olurum teşekkürler şimdiden..