utkummm _mom peki her hangi bi yerde yaziyo mu banada oyle soylediler a sanki bi yerde yazmiyo kan grubu falan
aybarsmom34 Uykusuzhergeceeee Yav hepsi için geçerli değilde sağlık ocağındakilerin bazıları doğru düzgün kan almayı bilmiyorlar. Korkuyorum damarını falan bulamayıp uğraşırlar diye. 6 aylık bebeğim 🥹
Uykusuzhergeceeee aybarsmom34 parmağına ufak bir iğne batırıp bir kaç damla kan damlatıp bakıyorlar merak etmeyin 😊
_YanakReisinAnnesii Meri-Mel bizimki de ben a - , eşim a+ , oğlum 0+ 🥹doğduktan sonra hemşireler 0+ deyince , aa nasıl olur ikimiz de a grubuyuz ama derken aklımdan binbir türlü düşünce geçmişti 😂😂 o doğum kafasıyla tüm biyoloji bilgilerimin beni terk edişi 😬😂😂
Meri-Mel _YanakReisinAnnesii Eşim de aynini düşündü devlet hastanesi tek doğum olmasa yanımdan çocuğu alsalar belki dicem bide çocuk kaynanamin kopyası idi doğunca çok istiyormusum gibi
NariNariKiminYari onefinemom doğduğu andan itibaren 0 rh negatif. Kan grubunu genetik faktörler belirlediği için değişmez. Kemik iliği nakli yapılırsa belki değişebilir
Aylizinannesi54 onefinemom eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu için hemen doğumdan sonra bakıldı ona göre iğne olacaktık tekrar ama gerek kalmadı ben 0 negatif eşim A pozitif çocuklarımın ikiside A negatif 😊