Betulyl Arkadaşlar elimde bu anakucağı var ama durmuyor sevmiyor bebeğim ,1 ay 5 günlük yani sizce bu babyjörn muadilinde durur mu ? 
tazeanne98 Betulyl valla dünya para veriyo millet ben kujjununkini kullanmıştım 400 liraya aldım kızım çok sevdi 6. Aya kadar kullandık. Şimdide kullanıyoruz ama kendisi çabuk sıkılıp kucak istiyor artık
milletsanakanalizemiolacak Betulyl bebişlere asla akıl ermiyor dhaa minikmiş bebişin benim bebeğimde anakucağı bebek arabası puset vs sevmiyordu ama zamanla sevdi alıştı tabi bir anda olacak birşeu değil her gün biraz biraz koyup sabırla alışmasını beklemelisin
Betulyl cokbilmismom işte bilemedim diğerinde kendide sallanabiliyor ilerleyen zamanda bilemedim en azından kahvaltı yaparken durması için çözüm arıyorum 🤷🏼♀️
cokbilmismom Betulyl hee o zaman o sallananlardan alın onlar daha güzel bu elinizdekini satın. Yeni aldığınızda da durmazsa iade süresi geçemeden iade edersiniz denesiniz bir iki gün
mamabear_ Betulyl benim kızım manuel olanını epey sevdi 33 günlük şu an. Bir süre durduğu tek şey hatta. En azından kahvaltılarda, yemeklerde bir süreliğine işimizi kolaylaştırıyor
marsuk Betulyl canım bebeğin çok küçük biz de o dönem kocamla asla aynı masada oturamıyorduk 😂 görüş açısı arttıkça durmaya başlıyorlar. Şuan Manuel’i de alsan durmayabilir biraz daha sabır et eğer hala aynı olursa kiralayıp deneyebilirsin
marsuk Betulyl büyük yastıkları eğimli koyup bebeğini sırt üstü yatır tıpkı ana kucağındaki pozisyonda. Karşısında konuş seni dinliyor ağlamıyorsa o zaman kirala bence. Öncesinde yine huysuzlanır
beyazzkuguu Betulyl benim kızım 40 ı çıkana kadar 5 dk zor durdu sevmiyordu ama ben yine de belirli aralıklarla üzerine bırakıyordum sonradan çok sevdi 2 aylık felandı şu an hep üzerinde duruyor sizde biraz ısrarcı olun 2. Aydan sonra düzene giriyor bebişlerin huyları