@Nurcan03 kendim göründüm kadın doğuma gidip ama öyle detaylı bakılmadı, kan alınıp ultrasonla bakıldı. Başka testler falan yapılması gerekir miydi bilmiyorum. Ultrasonla bakmak yeterliyse bakıldı işte bilemiyorum ki.. eşim için ilk çocuğumdada gitmiştik, bize sizin çocuğunuz olmaz diyip tüp bebeğe yönlendirdiler, bidahaki ay hamile olduğumu öğrendim. 3 kez gebelik geçirdim eşimin spermlerinde problem oldugunu söyledikleri halde. O yüzden sperm testinede güvenmiyorum, kötü çıksa bile daha öncedende çocuğunuz olmaz denilmişti