Defne00 Selam güzel anneler :) Benim kızım 2 hafta sonra 2 yaşına gircek. Bir aydır ne desem zıttını söylüyo mesela yemek yiyelim diyorm yemek yemiiyooommm :)) diyo bildiğiniz ergenlik hareketleri 😂😂 Bu 2 yaş sendromu denilen şey midir ? :))
bayanukuslu Mygirlmybaby uykusu ne durumda bizde uyku da sorun hep sorundu aslında ama uyudumu çok güzel uyuyo uyumadımı hiç uyumuyo 😂
alp3413 Vurma ve ısırma davranışları var kendimde çocuk gelişim giyim ama terzi kendi söküğünu diyemiyor ekran da hiç vermedim ama aşırı hırçın davranışlar sergiliyor
Mygirlmybaby bayanukuslu gece uykuyu uyumak istemiyor. Uyumak istemiyorum diyor. Ama uyursa da gece 2 kere kalkıyor. Korkuyorum diyor
bayanukuslu Mygirlmybaby zibilyon kere su içmeye kalkıyo benimki. Allahtan geri uyuyo. Ama yorucu oluyo.
Biferyal_ Birdunyabircennetannesi ay bencede 3 yaşa bir girdik aman yakında ismini söylediğim için de ağlayacak diye korkuyorum.
Birdunyabircennetannesi Biferyal_ A diyorum B diyor B diyorum C diyor Hiç mi söz dinlemez anam bir çocuk Ay yok yok 2 yaşı arattırdı oğlum sağolsun