Kızım bir buçuk yaşını tamamladı ama kelimeleri istediğim gibi değil. Yani zaten yaşına varmadan dede ve baba kelimelerini söylüyordu hala söylüyor ama üstüne çok fazla bir şey katamadı. Bir şey düşünce düştüü diyor veya gittiiii diyor. Arada anne demeye başladı çok nadir. Mama gıgı arada. Bunların harici çok fazla kelimesi yok gibi. Kendi kendine bir şeyler konuşuyor ama anlamsız bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Mesela elmayı gösteriyorum tekrar etsin diye sürekli tekrarlıyorum ama söylemiyor. Muz su mesela kolay kelimeler ama yok söylemiyor. Bir şeyi ağlayarak mizildayarak anlatmaya çalışıyor. Sosyal ortamımız yok uzaktayız. Ekran arada istiyor maalesef evde yapacak bir şeyi kalmadığında açıyorum. Ben de 8 aylık hamileyim göbek fıtığı var uzun yürüyünce falan baskı yapılıyor parka götüremiyorum uzun zamandır. Kafama takıyorum neden söylediğim şeyleri tekrar etmeye meraklı değil ki🥲🥲🥲