baab01 son cümleyi yazacaktım kendi cevabını vermişsin. Muhtemelen uyku saatini geçiriyorsun yani fazla uyanık kalıyor o yorgunlukla ağlıyor. Kendini sakinleştiremez çok normal. Saat tut uyanıklık süresi 2 saat en çok olmalı. O yüzden 1,30 saat geçtikten sonra uyutma çalışmalarına gir. Benim bebeğim de 3 aylık olacak birkaç güne. Bazen 1 saat anca uyanık dayanıyor akşama doğru 2 saati bulabiliyor uyanıklığı