melomy https://mutluresim.com/images/2024/08/25/zTzoUS.jpeg. Kızlar çocuk doktoru uyuz dedi bu hafta cildiyeye götürücem var mı başına gelen önerisi olan
Nursevensahin melomy benim de 2 yaşındaki kızım uyuz oldu kwellada losyon ve xabion losyon kullanıyoruz terlememesine kuru kalmasına dikkat et kaşıntısı için kalmason losyon var tabi bunları doktorunuza danışın