Kızlar bebeğim 7 aylık oldu çok inatçı uyku eğitimi vermeyi de denedim yatır kaldır yöntemi ile ama asla susmuyor ve cok ağlıyor dayanamıyorum ağlamasına destekle uyuduğu zamanda 30. Dakikaya alarm kurmuş gibi uyanıyor tek başıma bakıyorum çok yoruldum insanların bebekleri ayaklarında sallayarak uyutmalarına rağmen 1,5 2 saat uyuyor çok yorgunum her şeyi denedim ama şu gündüz uykularına hiçbir çözüm bulamadım var mı ilginç yöntemleriniz