Ballikizim99 Kızlar merhaba kızım 1 yaşında ayağa kalkıyor yürütüyorum arada ayakkabı almak istiyorum doğru bassın yere diye bir öneriniz var mı kaliteli bşy olsun istiyorum?
Azra00 Ballikizim99 bende ayakkabi arayış içerisindeyim genelde vicco diyorlar ama onuda çok model var hangisi alsam karar veremedim
Haslanmisbrokoli Azra00 vicco bize hic iyi gelmedi bilek destekli olmasi gerekiyormus dikkat edin. Kifidis aldim cok memnunum oneririm bilekli modeli Ballikizim99
Ballikizim99 Haslanmisbrokoli ayak numarasını nasıl belirlediniz bir numara büyük mü almak daha iyi olur?
Haslanmisbrokoli Azra00 evet gidip deneyip aldik zaten ucreti ayniydi ama nette ucuz olsa magazada deneyip netten aliyorum ben
Haslanmisbrokoli Ballikizim99 dr umuz basparmagindan bir parmak bosluk kalacak ve bilegine serce parmak girecek demisti ben bunu yaomadan calisanlar bakip verdi sonra test ettim onlarin verdigi ayakkabi ile test tuttu o numarayi aldim.
Azra00 Haslanmisbrokoli Bn mağazalara baktım ama 20 21 yok hep 22 den başlıyordu, kifidis mağazası bulunduğum ol de yok diye biliyorum siz ordan mi aldınız yoksa flo vs mağazalarda var mi