Bebeğim düzeltilmiş 2 normalde 3 aylik. Ama çok ağlıyor. Yani uyuyor uyannca hep çığlık icinde ama sanki etini kesiyorlar oyle bir çığlık. Emziriyorum brz takılıyor 1 saat fln oluyor tekrar aynı dongu. Normal mi ? Gaz olduğunu düşünmüyorum açıkçası artık. Doktor dişleri erken cikicak demsti. Acaba disten dolayı mi. Ama eli her dk agzinda değil bazen ağzına götürüyor. Sonra ağlıyor emzirince susuyor uyuyor anlamiyorum