Merhaba sevgili anneler, bebeğim erkek 27 günlük, 3 gün kadar tek tük öksürük oldu. Doktora getirdik bronşit olduğunu söyledi ve yoğum bakıma aldı. 2 gün burada kalması gerek dedi . Küveze aldıktan 6 sonra durumun iyiye gittiğini söyledi. Eğer daha önce yaşamış olanlar varsa bilgi paylaşırsa sevinirim. Saygılarımla