mirannegee Merhaba kızlar 40 gunluk lohusaligim lekeli şekilde 50 günü buldu 50 günden sonra temizlendim ve 10 gün sonra tekrar leke ve kanamam başladı bu normal mi ? Yada adet mi oldum anlamadım hem mama veriyorum hem emziriyorum
Zehra95 mirannegee ilk 1 sene düzensizlik normal sayılır abartı bi kanama yoksa sıkıntı yoktur içiniz temizleniyor şuan
onefinemom mirannegee bana da böyle olmuştu ama devamı gelmedi , regl değilmiş demek ki. 4. Aydayım hala regl olmadım. Doktorum 1 yıla kadar yolu var dedi
Deletedmom_1111 mirannegee 1 sene normal sayılıyor bazı doktorlar 2 seneyi normal diyor Emzirme reğl etkilemez bende emziriyordum 55 gün 40lı oldum 57.gün reğl oldum