Benim de kızım 1 yaşında. Normalde emmeden asla uykuya geçemiyordu, 1 aydır gece emmesini kestim. Ayakta sallayarak uyutuyorum ama ayakta sallamak da destekli yine. Desteksiz yatırmaya çalışıyorum sadece pış pış yaparak falan en azından, uyumuyor öyle. Mecbur ayakta sallıyorum uyku öncesinde. Gece de mutlaka kalkıyor defalarca, ama o zaman pış pış yapıyorum geri yatıyor