Meri-Mel Bilecik , söğüt ilçesinde her yıl gerçekleştirilen geleneksel Ertuğrulgaziyi anma şenlikleri oluyor gelen katılan var mı aranızda yörük olan,bu tarz şeyleri seven sonuçta Ecdadımızın memleketi memleketim ☺️❤️😌
ertugrul509_ Meri-Mel henüz göremedik seneye göreceğiz nasip olursa,ev ararken tabelalarda görmüştüm baya konser falanda oluyor galiba
minikmisimben Meri-Mel bende her yıl niyetleniyorum ama hep tarihi kaçırıyorum arkadaşlarımın hikayelerinden izliyorum sonra ahshsh
bir1anne Meri-Mel eşim Yörük ama o güzel kültürü bırakmışlar unutmuşlar ben daha çok sahipleniyorum bebeğim olmasa gitmek isterdim
26merve26 Meri-Mel yıllarca o şenliğin demirbaşlığını yaptık ailemle yörüğüz babam federasyon başkanıydı ben ve annemde dernek başkanlığı yaptık uzun dönem kıyafetler giyer oyunlar hazırlar çadırlarda kalırdık kaç kez gelin oldum oralarda rol icabı 🥹 ama evlendik ettik gurbet derken artık oralara gitmek hayal oldu ama güzel günlerdi gerçekten konserler o çadırda sabahlamak sabaha kadar sohbetler oyunlar eğlenceler buz gibi havada dolaşmak o sessizlikte ahh ahh 🥹🥹
Meri-Mel bir1anne Ya canım benim çok güzel oluyor gerçekten söğüt şenlikleri hele o şifalı pilavı , eğlenceleri 🌸
26merve26 Meri-Mel hemde nasıl ufacıkken gitmeye başladık evlenene kadar gittim en son nişanlıyken eşimle oyundan evlendik orda Ata binerek falan sonra bi sonraki sene gerçekten evlenince bi daha gidemez olduk iş güç başka şehirde olunca hele cumartesi günleri çok güzel oluyor pazar biraz sıkıcı 🥱 tabi biz çarşambadan perşembeden gidiyorduk Samsun yörükleriderneği var akrabamız hepsi zaten en eğlenceli dernek grubu odur hep oyunlar oynarlar önleri hiç boş kalmaz 🤭 babamda Ertuğrulgazi kültür dernekleri federasyon başkanıydı 1994 ten beri bu işlerin içinde ben doğdum doğalı yani 🤭 sonra Türk dünyası konfederasyonu kuruldu oranın başkanlığını yaptı Eskişehir de 2013-2015 te Türk dünyası kültür başkenti olmuştu baya büyük çaplı bi etkinlik dönemi olmuştu onun fikir mimarı da babamdı sonra bizde Türk ülkelerine gitmiştik Azerbaycan Kırgızistan Türkmenistan Özbekistan a falan çok güzeldi herşey mazide güzel anılar olarak kaldı 🥲
Meri-Mel 26merve26 Yaaa ne kadar güzel maşallah canım ben de tüm şenliklere katıldım evlendikten sonra 4 yıldır gidiyoruz aktif ama en fazla bir gün oluyor o da çünkü biz başka ilcedeyiz Ertuğrulgazimiz var olsun çok mutlu oldum sizinle tanıştığıma böyle kültürlü özümüzü sevip sayıp bide işini yaptığı için babanıza Allah bin kez razı olsun sizden
26merve26 Meri-Mel ah canım benim asıl ben teşekkür ederim bir dönem öyle böyle bişeyler katmaya çalıştık inan öyle bir fırsatım olsa yine seve seve giderdim şimdi siz yazınca herşey gözümün önünden film şeridi gibi geçti inanır mısın ah ah ☹️