Merhabalar, hamile kalmadan önce hamilelikte sıkıntı yaratmasın diye anal fissür ameliyatı oldum, popomda meme vardı o alındı. Sonrasında hiç sıkıntım olmadı ama şuan 38. Haftalık hamileyim biraz fazla acı yedim diye sanırım tekrardan meme çıkmış durumda ve sanırım 2 tane birden. Şu ana kadar normal doğuma engel bir durum olmadı bebek ya da benim için. Ama bu durum normal doğuma engel mi? Bazı sağlıklı hamilelerde normal Doğum sonrası bunlar yaşanabiliyorken ben bu durumda normal Doğum diye ısrar etsem risklerim neler olur?
Biraz daha zamanım olsa kantaron yağı ve acı yememek iyi gelecek ama doğumumda zamanı belli değil. Bu tür durumu yüzünden normal Doğum yapamayan anneler var mı?