Ftmnur22 2 yaşında kızım yoğun ishal geçirdi sonrasi enfeksiyona bağlı ara ara yuruyemiyo doktor ilaç verdi gecmezse romotolajiye gondercem dedi başına böyle birsey gelen var mı
CaninannesiCemre Ftmnur22 Ateşli hastalıktan sonra olabiliyormuş o kas kaybı bazen..geçici bi süreçtir diye düşünüyorum,arkadaşımın oğlunun ve yeğenimin başına geldi onlara doktorları öyle söylemiş
Ftmnur22 CaninannesiCemre ilaç kullandilar mi yoksa kendiliginden gecti mi , bilgi verirseniz cok mutlu olurum
Twinsisters61 Benim ikizlerimin birinde oldu kan degerlerinde kas enzimler yüksek çıktı ayaklarının üstüne basamıyor yürüyemiyordu. Çok korkmuştum o da grip sonrasında olmuştu böyle. 2 gün hastane de yattık tedaviyle değeri düşmüştü çok şükür