fatmakrks çok geçmiş olsun. Salgın varmış, üst komşum kızını da aynı şikayetlerle doktora götürmüş bugün ve bağırsak enfeksionu demişler. Probiotik kullanıyor, bol su içirmeye özen gösteriyor. İnşallah en kısa sürede hepsi iyileşir, sağlığına kavuşur.