fatmakrks çok geçmiş olsun. Bu bi salgın mıdır nedir bilmiyorum ama benim eşimde geçiriyor şuan. 3 gün hastanede yatırdı doktor ve hiçbişey yiyip içmesine izin vermedi. Eşimde sadece karın ağrısı var. İshal yoktu. Ona rağmen 3 gün boyunca aralıksız hastanede serum verildi sıvı kaybıyla alakalı. Doktor 2 ayrı antibiyotik yazmış. Ara ara karın ağrıları devam ediyor. İshal varsa haşlanmış patates,pirinç, muz ve bol bol su içmesi öneriliyor.