Baybars- Damlalar kullanıyorum ama sürekli ıkınıyor 45 günlük 1 günümüz normal geçmedi yese içse yine ağlıyor 😟😟😟
Metehanduygu44 Baybars- 3 4 ay sonra azalıyor aynı durumu bende yaşadım biraz da olsa rahatladık 3 ayligiz normal bebegin bağırsakları daha gelişmedi kolik annesi olarak söylüyorum cektiklerimi Allah bilir ama azaliyor
asli8 Baybars- bizimki de 2 ay boyunca öyleydi o iki ayı resmen ıkınarak geçirdi😂 sonrasında kendiliğinden geçti
tunbul Şu an bebeğim 4 aylık ve aynı tarihlerde Ben de aynı şeyler yaşadım kızlar yapacak hiçbir şey yok zamanla geçiyor gazın pik yaptığı dönem