baloglummm03 3 gündür düşmeyen ateş boğaz enfeksiyonu oldu 1,5 yaşında oğlum antibiyotik başladık bugün ama ateşi sürekli çıkıyo ne yapabilirim evde
Sese baloglummm03 bacım geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum aynısı oğluma da oldu düşüremedim yatış yapıldı. Şuan iyi ama iştah sıfır. Bence bu salgın bizim doktorda boğaz enfeksiyonu dedi ama çocuktan bana eşime anneme kardeşime bir grip bulaştı tat koku yok sıfır. Doktorda çık kuvvetli antibiyotikler verdim bir sıkıntı olmaz diyor :( bunları bilgin olsun diye yazıyorum eğer düşmeyen inatçı bir ateşi varsa doktordan yatış işte çok inatçı bu ateş
Good_mother Eğer emziriyorsanız sürekli sarımsak yutun sütünüze geçer. Biz hep öyle atlattık hastalıkları. Geçmiş olsun hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle merak etmeyin
-sevimlipolyanna- Kan değerlerine baktılar mı? Düşmeyen ateş de vücut da enfeksiyon olabilir diye özellikle kan tahlili istemişti doktorumuz
Sese baloglummm03 iki gün kaldık biz canım ama bizimki inatçı ateşti. Nerdeyse ağustosun başindan beri bir iyi bir kötüydü en son doktor yatış verdi