bizim bir arkadaşın çocuğu geç çıkarmıştı 12-13.ayda çıkarmaya başlamıştı sonradan hepsini arka arkaya çıkardı ama genetik olabiliyor şuan 6 ay içinde 12 diş falan çıkardı çok zorlandı biz ne kadar ne söylesekte doktor değiliz bence bir doktordan görüş almakta fayda var diye düşünüyorum sorun yoktur ancak doktor görüşü içinizi rahatlatır