xbebegimx merhaba ben de yeni başladım ara ara mama vermeye oğlum 10 aylık. 6,5 aylık olana kadar gaz problemi vardı, sma comfort bulamadığım için aptamil aldım herhangi bir sıkıntı yaşamadım hatta bebeğim çok sevdi. Gaz da yapmadı çok şükür, sanırım o dönemi atlattı 😌 biz aptamile devam ediyoruz