Babykoala Normalde memnundum 6 numara çiş geçiriyor uzun zamandır bu sıkıntıyı yaşayan var mı? Bir de sızdırmayan bebek bezi önerisi verir misiniz mesela goon nasıl?
neanladinyurdagull Babykoala kaç aylık bebeğiniz bende 6 kullanıyorum bi sorun yaşamıyorum keza bebeğim günde 5 defa kakasını yapıyor.Lastikleri açtırmadigim zaman taşıyor ama dikkatli bağladığımda taşma olmuyor gece hiç almıyorum zaten altını
Babykoala neanladinyurdagull üretim hatasını mı bilmiyorum kakada bir şey yok ama çok su içtiğinden mi bilmiyorum geceki bezi sızdırıyor