cemile161_ canım üründen ürüne değişiyor elbiselerin bazıları gerçekten kaliteli ama bazılara fp ürünü kışlıkları çok güzel eşofman ve kazaklar gerçekten güzel tshirtlerinde bazıları çok ince oluyor ama bazıları %100 pamuklu oluyor pantolonları çok güzel babet aldım ordan 2 3 sene önce acayip rahattı. Kardeşim ordan iç çamaşırıda aldı çok güzel sütyenleri dedi ama ben almadım erkek giyim özelliği yeni eklendi erkek giyimden eşime bişey almadım ama kardesimin nişanlısıda memnun