Daha öncede konu açmıştım… 1 aydır bebeğimin poposundaki mantar asla geçmiyor.. Azalır gibi oluyor, geri geliyor. Doktora götürüyorum krem verip geri gönderiyorlar. Ama artık kremler etki falan etmiyor. Bezdendir belki dedim, bez değiştirdim daha berbat hale geldi hemen eski beze döndüm. Kafayı yiyeceğim 😞 Enfeksiyon falan olabilir mi? Daha önce başına gelen birileri varsa nasıl bir
çözüm buldunuz.. Artık hüngür hüngür ağlayacağım ya😣