Merhaba anneler
Oğlumu tuvalet eğitimine başladım bugün 2. Gün lazımlığı artık koydum salona yok olduğu yere yapıyor çişini gece hiç işemedi kuru kalktı amaç çişinin geldiğini anlamıyor algılamıyor bu hep böyle mi oluyor anlamıyorum dünden beri çiş kaka yapıyor ortalık yere gel bak buraya oturalım diyorum oturtturuyorum yok bekliyor sadece bir hafta evdeyim bunu halletmem lazım işe başlıycam oda kreşe kreşde yardımcı olmuyor siz yapıcaksınız diyor sırf onun için izne çıktım Allah aşkına alışırmı ne yapmam lazım çişini ortalık yere yapıyor oturmuyor