Kızlar bebeğim 5 haftalık. 5. Hafta atağı varmış. Bu hafta başı başlayan bi değişiklik var bebeğimde. Öncesinde gece 1 den önce uyumazdı 1 dedim mi düğmesine basılmış gibi uyurdu. Ben bu saate çok geç derken bu hafta basında bu saat 2 oldu 🙄🙄 2 den önce uykusu olsa da uyumuyor kıpır kıpır. 2 dedim mi pili bitmiş gibi uyuyor. Sinir oluyorum artık 🤦🏻♀️Anlamadım ben ? 🤷🏻♀️ Atak yüzünden mi acaba bu 5. Hafta atağı yaşayanlar var mı nasıl değişiklik oldu ? 🤦🏻♀️