metehaninannesiiii annevebebegiii__ Günaydın sabah 8 de basladim gune oğlumun doğum günü yaklaşıyor onun hazırlığını yapmaya çalışıyorum 😂
Balkizlarim annevebebegiii__ günaydın 6, 30 da başladım her gün aynı yemek temizlik bugünde dünden yemeğim olduğu için pişi ile başladım ve yaptım evi süpürüp sildim çamaşır astım birazdan kahvaltı yapıcaz kızları süsliycem ✅☺️🥯🧑🍳
caylavyu annevebebegiii__ Valla 22 aylık olucaz hep böyleydi artık alıştım ilk başlarda zorlanıyordum akşam çok geç yatmam ama bazen 2-3 gibi yatınca zor kalkıyorum 7 de🥲 sende durumlar nasıl?
Feyzosumunannesi annevebebegiii__ 10 dakika önce minnoş kızımın anne su verirmisin demesi ve sonra babasının uyuduğunu görüp üstüne atlaması ile başladı 😁😁🌸