emilia kzıımınkini 6 sene önce tıp fakültesinin bahçesine gömmüştük. Oğlum 9,5 aylık oldu hala evde göbek bağı. Ben inanıyorum bu ritüele annem zamanında abime vermiş okulun bahçesine gönsün diye abimde ilkokula gidiyormuş. Memur oldum 10 senedir ilkokulda görev yapıyorum 😂