iyiki mamayı vanilya özü şurubu ekleyerek vermeye çalışın ama biraz büyük olduğu için tutmayabilir , küçükken bilmiyorlar içiyorlar ama büyüdükçe tatları bildikleri için alerji mamasını içirmek zor oluyor , siz deneyin mutlaka ben içiremedim bi türlü . Ben organik pirinç unu , irmik unu almıştım , suyla pişirip içine çok az pekmez koyuyordum veya meyve rendeleyebilirsiniz içine ne varsa . Kahvaltıda pankek , zeytin , salatalık , bazen patates haşlıyordum , bebek mücveri olabilir , internette tarifler var sonra ara öğün olarak işte irmikli meyveli bi şeyler . Öğle yemeğinde çorba yapıyordum , öğle arasın meyve püresi mesela , akşam yemeğinde de ona uygun yemek veya bizim yemeklerden verdim eğer ayına uygunsa . Evde sütsüz yumurtasız bebe bisküvisi yapabilirsiniz akşam yatmadan irmikli bebe bisküvisi yedirirsiniz hem tok tutar hem kilo aldırır