18 gün önce doğum yaptım hiç dikişim olmadı Bugun alt tarafıma baktığımda et parçasının asagıda olduğunu gördüm hamıleyken de ince bir et parçası vardı doktor kızlık zarın ödem yapmış dedi doğumdan sonraki kontolde ödemin geçmiş dedi ama Bugun baktığımda oradan sarkan et parçası vardı sizde de var mı doğumdan sonra normal mi