Ekran vermeyin diyoruz ama durmuyor yemek istemiyor kendini yerden yere atıyor mecburum diyorlar. Kesilebilir diyorsun tamam sen vermiyorsun en iyi anne sensin diye linç geliyor. Ekran versek kendisi totosunu yaysın diye çocuğu ekrana hapsetti derler. Ekrandan dolayı çocuğumda böyle bişey oldu diyorum yooo her çocukta olmuyor diyorlar, bizde bişey olmadı diyorum tamam en iyi çocuk sizinki diyorlar. Şu paradokstan çıkamadım.
Bir de aynı konu ile ilgili 94739583 post oluyor (Özel aşılar, ek gıda, bay bay night meselesi) azıcık foruma bakıp sorularının cevaplarının zaten olduğunu görmüyorlar.