adakussss ben hastaneden gelir gelmez mastit oldum daha bebeğimi emziremeden şok oldum iğne vuruldum mastit geçti çok az emzirdim sütüm azaldı o zamandada ben çok ağır lohusa psikolojisine girdim hergün ağlıyordum bebeğim sarılık oldu baygın gibi yatıyordu çok üzülüyordum kalbinde üfürüm vardı doktor kalp yetmezliğine kadar gider dedi baya korkuttu ozamanda yıkıldım sütüm az geliyor diye saatlerce ağladım kızım gazlıydı çok asla uyumuyor durmuyor hep ağlıyordu ben yetemediğimi düşündüm yemek yemiyor su içmiyordum 18 günde 11 kilo verdim sonra da sütüm bitti son 1 haftadır iyiyim alıştım bu duruma yemek yemeye başladım kendimi topladım doktorumla iletişim halindeyiz sütüm gelsin diye uğraşıyoruz henüz bir gelişme yok bakalım 🤷♀️