adene yularda kalsın 6. Ayda 2 diş ve şuan 8.5 aylık. 2 diş baş verdi dişlerini kaşıması için hep buzluğa ıslak bez attım verdim bi ara tedagil kullandım ama çok yaramadı bize şimdi jel kullanıyorum çabuk çıkmasında etkisi var mı bilmiyorum ama sancısını baya alıyor