asennaa ben dişi çıkar çıkmaz bir müddet hiçbir şey kullanmadım çünkü ağzı hep kabarmıştı. Diş kaşıyıcı bile kullanmak istemiyordu. Sonradan bizim fırçalara falan merak sardı, fırsat bu fırsat diyip aldım. 15 aylık, hem ona ait ürünler olduğunu görünce mutlu da oldu. Yani daha bilinçli bir şekilde heveslendi diyebilirim.