Herkese merhaba.ben evdekı bütün teflon tencerelerimi attım.artık hep çelik yada döküm kullanıyorum.sadece 1 tane teflon tavam var onla cocuklara pancake krep vs yapıyorum.Ama ondan da rahatsızım.daha önce döküm tavada denedim ama çok başarılı olmadı.bir kaç yapmadan sonra yapışıyor.acaba ne kullanabilirim?