Kızlar bebeğim 2 gün sonra 2aylik olucak 2 3 saatte bir 25 CC mama içiyor hiç bir sekilde veremiyorum 2 gün önce hastaneye götürdüm boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik verdiler acaba ondan dolayimi içmiyor yoksa neden kafayı yiyicem aç da ağlıyor sürekli ama içmiyor hiç bir zaman doğduğundan beri 50 cc yi geçmemiştir süt icmesi niye böyle acaba