Kızlar merhaba ikizlerim var 18 aylıklar malum kışın fiyatlar 5 kat daha arttığı şçin ben şimdiden montlarını almak istiyorum ama tulum mu almalıyım yoksa normal mont mu rahat olur karar veremedim :) birde bana bot önerisi yaparsanız sevinirim tşkr ederim🌸