Kbrrrrr Kızlar aşıdan sonra bebeğinizin ateşi ve huzursuzluğu ne kadar sürdü. Bugun aşı olduk uyumaya korkuyorum ateşi uyurken yükselir diye
OglummBalll SFGA bizimkindede vurulan yerde domur domur isilik gibi bişey oldu oyle bişey oldumu peki
SFGA OglummBalll kızarıklık oldu ve ası orda iz yaptı ası yapan hemsire orada hersey olabilecegini herhangi bir müdahale yapmamamızı ve üç gün yıkamamamızı söyledi.normaldir yani.
Ozlmkumsal Biz aşı olduğumuz gece ateşlendik yanıma yatırdım her saat ateşini ölçtüm şurup ver düşer düşmezse hemen gidin doktora
mehtapelifada Beni bebegimde bugün ası oldu. Uyumuyor. Huysuz biraz. Sabaha kadar kucagımda oturacak sanırım. Arada uyukluyor uyanıyor ağlıyor emiyor. Böyle böyle sabah olacak sanırım