ketii Sezeryan doğum yapalı 16 gun oldu. Dikiş yerinin hemen üstü çizgi halinde hafif şiş. Kenarında da ip var . Doktorum kendi kendine düşeceğini söyledi. Geçecek mi bu şişlik sezeryan olan anneler sizin dikiş yerleriniz ne durumda.
Serpiltoprak21 ketii o şişlik çok normal geciyo zamanla benim dikiş izim hiç belli olmuyor şuanda üç sene olacak az kaldı yaklaşık bir sene zamanla o şişlik azaldı dikiş yerinin toplanıp düğüm atildigi yer diye öyle oluyor yani doktorum öyle demişti