Bende aynı sorunu 3.5 aylıkken yaşamıştım. Bu aylarda olabiliyormuş. Bir emzirme danışmanı ile görüşmüştüm. Mümkün olduğunca uyanıkken meme teklif etmeyin, uykuda emzirin, memede ısrarcı olmayın demişti. Ayrıca kesinlikle aç kalacak diye biberon kullanarak mama vermeyin dedi. Gerçekten de uyku halinde emzirdim bir kaç gün biraz aç kaldı ama düzeldi.