didokaya günlük süt veya açık aldığım inek sütünden yapıyorum
kaynatıp iyice limonla kestiriyorum peyniri tülbente alıp süzüyoruz suyunu süzdükten sonra sıcak haliyle blenderdan geçiriyorum biraz koyu kıvamlı olduğu için peynir altı suyuyla istediğim kıvama getiriyorum süper oluyor
labneyi tuturamadım bir türlü pes ettim bende böyle yapıyorum labne gibi oluyor böylede tadı benzemiyor ama olsun 😊