babylight Balıkesir şehir hastanesinde memnun kaldığınız doktor var mı? Kızımın kilosu bir. Tık geriden geliyor kendi doktorumuz normal olduğunu söylüyor ama iyileştirme için hiç öneride bulunmuyor bu konuda fikir danışmak istiyorum
brnakuran Ben 1 hafta önce doğum yaptım anıl saygı yaptı sezeryanımı ilgili bir doktordu öncesinde de saliha hanıma takipliydim ikiside iyi doktorlar Simge hanımı da önerebilirim
Tospirix aseladaaa Biz de ferat beye takipliyiz muayeneler uzun uzun sürüyor bütün sorularımı cevaplıyor doktor bey